تصویر شاخص مقاله امنیت Wi-Fi

امنیت Wi-Fi چیست و چگونه می‌توان آن را افزایش داد؟

ما در این مقاله به بررسی مفهوم امنیت Wi-Fi، دلایل اهمیت وجود آن، معرفی روش‌های محافظت از شبکه بی‌سیم (وایرلس) و همچنین انواع دستگاه‌های امنیتی پرداختیم. از انواع پروتکل‌ها و مشکلات امنیتی شبکه وای فای (Wi-Fi) صحبت کردیم تا شما با این مفاهیم بیشتر آشنا شوید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا خیلی از سوالات شما را پاسخ دهیم.

ادامه مطلب >
تصویر شاخص مقاله اینترنت اشیا چیست

اینترنت اشیا (IOT) چیست؟ روندها، چالش‌ها و راه‌حل‌ها

در این مقاله به مفهوم کلی اینترنت اشیا (IOT) می‌پردازیم، درمورد اهمیت امنیت سایبری آن صحبت می‌کنیم و در نهایت به سراغ نحوه انجام حملات آن، بعضی از نمونه‌ها و راه‌حل‌ها خواهیم رفت. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ادامه مطلب >
تصویر شاخص مقاله ذهنیت نقض فرضی

استفاده از ذهنیت نقض فرضی در برابر حملات زنجیره تامین

در این مقاله به معرفی حملات زنجیره تامین و همچنین ذهنیت نقض فرضی می‌پردازیم، به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا ذهنیت نقض فرضی می‌تواند از حملات زنجیره تامین جلوگیری کند یا خیر؟
همچنین روش‌های پیاده‌سازی را نیز توضیح خواهیم داد.

ادامه مطلب >
تصویر شاخص مقاله آسیب‌پذیری CSRF

کشف آسیب‌پذیری CSRF

متخصصین امنیتی ما یک آسیب‌پذیری CSRF کشف کردند. این مورد یک نوع حمله امنیتی می‌باشد که می‌تواند باعث تغییر یا حذف اطلاعات در وب‌سایت‌ها شود.

ادامه مطلب >
تصویر شاخص مقاله کمپین ESXiargs

کمپین آسیب‌پذیری ESXiargs

این مقاله معرفی کوتاهی از حمله ESXiargs ارائه داده و بعد از آن به بررسی مشخصات این حمله می‌پردازد. همچنین نکاتی درمورد این حمله و نحوه بازیابی را توضیح خواهد داد.

ادامه مطلب >
تصویر شاخص مقاله بات نت چیست

بات‌نت (BotNet) چیست؟

در این مقاله ما به بررسی مفهوم کلمه بات‌نت و همچنین این مورد که چگونه به وجود می‌آید می‌پردازیم. حملات بات‌نت را توضیح داده و انواع مختلف آن را نام می‌بریم. و در نهایت چالش‌های موجود در توقف و جلوگیری از حملات بات‌نت را توضیح خواهیم داد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ادامه مطلب >
پیمایش به بالا